Ardeidae

【Jewnicorn】我以为那个夏天就是永远

放一下那个访谈的视频链接【走评论】和我的听译

可能有误大家将就着看看吧XD

……嗯文字一点都不优美我都想打自己_(´ཀ`」 ∠)__

————————————————

I'll compare it with the summer camp or things like that.
我将它与夏令营那一类的东西比较了一下。

When the summer ends and you go back to your life and then you only run in to the people whether to be a camp or randomly if you make an effort.
当夏日结束,你再次回到你原来的生活,这时你会遇见的人会是在夏令营的还是随便是谁,这取决于个人是否愿意付出一点去选择或者只是随波逐流。

So it's hard to keep in to with people, but normally when you're acting with them, it's this hidden sense of intimacy, cause you're in the emotional plays with them and because you are away from your home.
所以和人们保持联系其实是很困难的,但一般来说在你和他们表演的时候,这其中有一种隐秘的亲近感,因为你正在与他们进行情感的互动,还有一个原因是你远离家。

You really form nice friendship but of it's hard to keep at cause you end up with doing different things.
你确实建立起了美好的友谊,但是正是因为这很难以维系,所以最终你们以各做各事结束了它。

————————————————

我下辈子!都不会!!

再吃RPS了!!!!

谁能告诉我为啥拉我入欧美圈的坑这么虐啊我是不是上辈子造了什么孽!!!!!!

就不能让我在去年那颗假糖里再待久一点儿吗QAQ

守着个全是刀的船不肯下

大概已经养成了抖M体质了hhhhhhhhh

评论(2)

热度(72)